گاهی که عصبانی باشی، کمتر میبخشی

میدانی
دلم نمیخواهد وقتی به کسی میگویم که از فلان کارش یا فلان حرفش یا هرچه...ناراحتم
اولین حرفش این باشد که خودت چی ؟ یادت می آید فلان کار ِ شبیه را کردی مثلا..

دوست ندارم
انگار که بخواهی از آب گل آلود ماهی بگیری ست
انگار که حالا که من آمده ام از خودم حرف بزنم یهو یاد خودت بیفتی و بیخیال من شوی ست
اصلا دلم میخواهد بگویمش مگر هر غلطی من کردم تو هم باید بکنی !

نظرات 2 + ارسال نظر
gomnam شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ق.ظ

chon entezare kari ra dari ke khodat baraye dostat nemikonii, va vaghti doostha niyaz be komakat dashtand in kar ra nakardi. mosalme ke vaghti khode to chenin gozashti nadari, nabyad entezar entezar gozasht az doostat nadashte bash, gheyr az in neshan az khodkhaiye to ast,

سعید شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://gooooon.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به وبلاگ من هم سری بزن ونظرتو درباره عکسها بگو
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد