هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

 

من می خوام بیام بنویسم،
من می خوام بیام و حرف بزنم،
من می خوام باشم،

من نمی خوام ننویسم،
من نمی خوام نیام و حرف نزنم،
من نمی خوام نباشم،

اما

حرف نمی خواد منو بزنه مثکه !!!


پی نوشت : دیگه به زور آپ کردم شاید شاید حرفم اومد ! یکی بگه من چمه ؟!!!! :(
پی نوشت : از هرگونه پیشنهادی برای بهبود پست های این وبلاگ شدیدا استقبال می شود  :)

اولین پست یک سال جدید چه حال و هوایی باید داشته باشد ؟!

پیش نوشته: می دونم دیگه دیر شد ولی بالاخره اینجا هم باید حال و هوای سال نو رو بگیره پس سال نو تون مبارک .امیدوارم که امسال براتون سرشار از لحظه های قشنگ باشه :)

نوشته: وقتی می خواهی کاری را شروع کنی که متفاوت است،
 وقتی می خواهی کاری را شروع کنی که خرق عادت است برای فرهنگ و جماعتی که با آن خو گرفته ای و بزرگ شده ای،
یا آنقدر به کارت ایمان داشته باش و از آن بیدهایی باش که با فلان بادها نلرزی و بدان که می توانی گریز کودکانه حمایت های عاطفی کودکان بزرگسال را تحمل کنی
ویا اصلا شروع نکن !
چون ساده نیست دست و پنجه نرم کردن با آن بخشی که بیرون خودت است !

پس نوشته : حال و هوای این پست اصلا غمگین نیستا ! شاد بخونید :)