دوستت دارم

یادداشت اول:
تولدم بود و من عجب کادوی لوکس قشنگی با کاغذهای زرورق دادم به خودم...سفر به یک شهر قشنگی با اقیانوس ِ آبی ِ گاه گاه آفتابی اش
و به همان اندازه که من به خودم کادو دادم....همه ی تک تک دوستان این شهر قشنگ با همراهی های های گرمشان جلایش بخشیدند.... که دیگر دلم نخواهد برگردم !
امسالم را با متانت شروع کردم....این را از تولدم فهمیدم ! نه سرم به سقف خورد نه هیجانی رگهایم را پاره کرد...گویی دیگر بزرگ شده ام ....

یادداشت دوم:
سفر بیشتر مرا غریبه کرد با ساکنان شهرم....و دیگر هرروز از خودم می پرسم چه چیز، اینجا، در این شهر کوچک، مرا اینقدر جدا میکند از همه کسانی که تنها دستاویز منند با هرچه ایران است ! این شهر چرا اینقدر غریب است ؟!  و من چقدر دلم برای دوستان قدیمی ام تنگ میشود...هرروز....

نظرات 6 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

کامیار دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

به ارتباط موضوع پستت با متن نوشته اشاره نکرده ای؟

سفر فرصت مناسبی است که خود و اطراف و اطرافیانت را بهتر و به نحوی شایسته آشنا شوی.

تولدت مجدادن میارک

رها سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://kaghaz-poosti.blogfa.com

خیلی قشنگ بود وبلاگتون....تولدتونم مبارک...

wolf جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

ممنونم ... کامنت جالبی گذاشته بودی. راستش پاراگراف آخر این جمله را نفهمیدم

"چه چیز، اینجا، در این شهر کوچک، مرا اینقدر جدا میکند از همه کسانی که تنها دستاویز منند با هرچه ایران است"

رضای روزن‌ها پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

تبریک دیرهنگام تولدت؛ روزهایی خوب پیش روت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد