سهم من از بی بی سی

حوصله ام سر میرود بس که تحقیق کنم و به علم عالم بیافزایم !!
صفحه بی بی سی را باز می کنم...بی بی سی از نوع فارسی اش را....
پر است از انبوه خبرهایی که من ازشان خبر ندارم....
خبرهای جهان...
خبرهای ایران...
باز هم اما آن لینک کوچک عکسهای شما توجه ام را جلب میکند
تهران را نشانم می دهد ...خیابانهایی که می شناسم...خیابانهایی که نمی شناسم...
و همه مردمی که می شناسمشان...
عکسها را نگاه که میکنم دلم میخواهد نشانشان بدهم به همه

به اینها که نشسته اند تحقیق میکنند اما نمیدانند شهر من کجاست!
ببینید اینجا ایران است....اینجا تهران است...برایشان بگویم که چه خاطرات خوب و بدی دارم از آن روزها
....
صفحه بی بی سی را می بندم و دوباره مشغول کارم می شوم
...و این همه خبریست که بی بی سی هرروز به من میدهد

نظرات 2 + ارسال نظر
بید مجنون دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

صفحه را که باز میکنی چیزهایی میبینی که آدم باورش نمیشود اینجا ایران است آن سرزمینی که قرار بود سرزمین آزادی باشد
صفحه را که باز میکنی چیزهایی را میبینی که شاخ در می آوری
یعنی به این جرمها هم آدم را میگیرند ؟
نمیدانم
شاید اگر ....
ولش کن هر چه هست خودمان باید کاری بکنیم

ساقی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ http://saaghinaame.blogfa.com

باز هم جای شکرش باقی است
که درد آنجا فقط دلتنگی است...
و اینجا همه درد است +دلتنگی
احوالت چطوره؟
خوب هستی؟
سال نو هم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد